Fakirblog, 20 Ağustos 2017

Fakirliğe 90+3 de Atılan Gol…

Aslında bu yazıyı dün akşam yazmayı düşünmüştüm fakat sinir katsayılarım da yükselme olduğundan yazamadım.


Yukarıda resimde gördüğünüz şahıs Cladio Pizarro”nun ta kendisidir…Diyeceksiniz ne alaka Pizarro :) İşte 90+3 te benim fakirliğime gol atan şahıs bu ! Aşağıdaki kuponuma bakın sizde bana hak vereceksiniz.

4 maç yaptım ilk yarı 0 maç sonu 0..Gördüğünüz gibi Werder – Hertha maçında yatıyorum ama nasıl yatıyorum ya ! Bütün maçların ilk yarısı berabere bitti bir rahatlama geldi tabiki de :) Ulan dedim bu sefer koyuyoruz galiba :) İkinci yarılar başladı Aston Villa 1-0 öne geçti, Lokomotiv Moskova 1-0 öne geçti derken bende yatma sinyalleri vermeye başladım :D Neyse Rubin Kazan 1-1 yaptı rahatladım bu arada Hertha 65. dakikada 9 kişi kaldı bi tutuşma başladı bende inceden..Açtım QPR maçını izliyorum dakika 90′ a geldi 1-0 yeniliyor ama QPR atak üstüne atak 90+1 oldu gol geldi maç 1-1 bitti :) Kaldık son maça iyimi maç 1-1 Hertha 9 kişi ben bildiğimbütün duaları okuyorum falan :D Öyle böyle geldi maç uzatmalara 90+3 oldu son 1 dakika beyler :) 1000 lirayı koyduk diyorum ama nereden bilebilirim o lanet kornerin olacağını ve Pizarro”nun kafayla topu ağlara göndereceğini…Pizarro”nun 90+3 de attığı gol hem hertha kalesine hemde benim fakirliğime atılmış oldu..Üzüldüm,sinirlendim ama yapacak birşey yoktu. Allah tan sistem oynadım da 137 Lira kazandım ;)

Bir fakirlik hikayesinin daha sonuna geldik :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Etiketler:

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. enginkuvel sakarya diyor ki:

    Slm. Oldukça sade, yalın, içten samimi yazımlarından dolayı seni tebrik ediyorum. Gönlün zengin olduktan sonra bakarsın gün gelir cebine de akar, kimbilir ! Beni sorarsan ki sormasan da olur ; senden daha da gariban bir kulum işte :) Kal sağlıcakla.

Yorum Yaz